Kızlar merhaba nasılsınız, umarım hepiniz iyisinizdir. Ben 18.04.2024 te doğum yaptım. 32+4 haftalikti normalde ama ultrasona göre 34+5 yani biraz öndeydi. Bazı sıkıntılardan dolayı acil doğuma aldılar. Yavrumu benden alır almaz yoğun bakıma götürdüler. Solunum sıkıntısından dolayı aldılar. Bir çok boru hortum tüp falan indirdiler serumla beslediler. Daha sonra solunum desteğini kestiklerini Rabbime bin şükür kendi kendine nefes almaya başladığını söylediler. Şimdi beklediğimiz tek şey emme refleksi gelişmemiş onu beklemek zorundayız dediler. Her mama yedireceklerinde tüp indirip yediriyorlarmis. Bunu evde yapmanız mümkün olmadığı için burda emme refleksi tam gelişsin öyle çıkaracağız dediler. Bu ikinci çocuğum ama sanki ilk gibi cahilce davranıyorum belki bilemiyorum. Sizlere sormak istedim. Sizce ne zaman tam emme refleksi gelişir. Ne zaman verirler evladımı bana. 🙏❤️ Hem dualarına hem tecrübelerinize talibim. Okuyan cevap veren vermeyen herkesten Allah razı olsun. Rabbim ailenizi evlatlarinizi sizlere bağışlasın inşallah 🙏❤️