mlknr aynısını 2 gün önce yaşadım bebek boşaltamadığı için olduğunu söyledi doktorumuz elektrikli pompa ile bebek emdikten sonra 10 ar dakika sağım yaptım ve şişlik indi ek olarak sıcak suda göğüslerimi yıkadım özellikle banyoda ama sakın ha mıncırır harketler yapmayın sıcak su altında elle sağma yöntemi uygulanyın internette gösteriyor nasıl yapıldığı mıncırırsanız ya da terse ovarsanız iyice tıkanır damarlar ek olarak lahana da iyi geliyor alıyor göğsün şişini ama en iyi çözüm bebeği emziripmhemen kalan boşalmayan sütü sağmak ben bu sağdığım sütü de bir sonraki öğününde kaşık biberonla veriyorum bebeğime hem de ziyan olmuyor fazla olursa da dolaba atabilirsiniz anne sütü 3 saat dışarda, 3 gün normal buzdolabında ve 3 ay dondurulmuş halde derin dondurucuda kalabiliyor.