SiprayiL göz kısmı ile çenesi bana benziyor. Ama bi yandan eşimede benziyor. Ten rengi eşimin ve tarafı ben ve benim taraf hep beyaz tenliyiz. Saç rengide eşime benziyor. Kumral olacak galiba oğlum. Ama genel olarak kaynananama benzetiyorlar. ilk doğduğunda daha çok benziyordu. Gün geçtikçe değişiyor. 3 buçuk aylığız. Huyunu daha bilmiyorum.