SiprayiL ilk kızım olduğuy gibi babane hala . Hatta kan grubu bile kaynanamın kanı 0 Rh- 😂 küçük kızımda ilk doğduğunda yine ablasına benziyodu sonra büyüdükçe benim bebekliğime benzemeye başladı kendimi büyütüyorum gibi hissediyorum ☺️ huy olarak kesinlikle ben değil ben sakinimdir , huysuz, inat biri değilim ama büyük kızım aman Yarabbi 🤣