Kızlar 9.5 aylık oğlum var. Henüz düzenli regl göremedim daha doğrusu sabah bi kalkmışım leke gelmiş akşama kesiliyor 10-15 gün sonra tekrar 1-2 gün geliyo yada gelmiyo 1-2 aydır böyle oluyorum öncesinde hiç regl olmadım. Spiral taktıramıyorum böyle düzensi ve aniden olunca hasteneye anınds gidemiyorum bende doğum kontrol hapı kullanmaya karar verdim. Emziren anneler sizler hangi doğum kontrol haplarını kullanıyorsunuz ? Kilo falan yapıyomuş bazıları inşallah doğrudur birazda kilo almış olurum çok zayıfım 😁