Merhaba ben taktırdım oglum 3 aylıkken adetsiz taktırdım normalde adetliyken taktırmamız gerekiyordu ama ben adet olmadan taktırdım biraz agrılı bir süreç tabi ama geciyor en saglıklı olan o çünkü ben manisada yaptırmadım tabi izmir bornovada taktırdım gerekli olan gebe olmadıgına dair kan testi yaptırman lazım onunla beraver gitmen yeterli