NaimeYilmaz Merhaba, Hangi marka kullanıyorsunuz? (Link atarsanız çok sevinirim🥰) Bebeğiniz tutunup kalkmaya çalışırken düşme riski yaşadınız mı? Teşekkürler 💐
Gzzde NaimeYilmaz agubugu baby marka aldık biz 120 cm uzunluğunda yüksekliği de 68 cm açılıp kapanabiliyor farklı boyutları da vardı bakabilirsiniz biz memnun kaldık
[silindi] NaimeYilmaz Babyjem marka kullanıyorum ben memnunum ama henüz tutunup kalkma olaylarını tecrübe edemedik 7ay 22günlük henüz farketmedi o cinliği 😅
Setenayali NaimeYilmaz ben de araştırıyordum ebebektekinin boyutu diğerlerine göre daha büyüktü tam alacakken tükenmişti bı bakın isterseniz
NaimeYilmaz Gzzde Teşekkürler. Peki bu uyku sersemi tutunu kalkma sorunuyla nasıl baş ediyorsunuz? Büyüyen beşikte oğlum bazen uyandığında tutunup hemen kalkma alışkanlığı var. Düşmesinden korkuyorum 😓
Gzzde NaimeYilmaz başedemiyoruz 😂 ama bariyer baya yüksek olduğu için düşme riski yok bende beşiğin ön tarafını çıkarıp bariyeri taktım oraya yatağın kendi bariyeri daha alçaktı düşer diye korkuyordum
NaimeYilmaz Gzzde Aa benim oğlum kesin düşer. Alçak bir şey alayım bence yumuşak düşüş olsun en azından 😅
NaimeYilmaz [silindi] Nasıl alışırsa öyle gidiyor aslında. Ben alışkanlıktan dolayı yapabileceğini düşündüm. Sizin bebiş 1-2 dener baktı olmuyor bir daha kalkışmayacaktır :))
Farahzeynep Büyüyen beşiğin bariyeri çok mu alçak? Biz de aldık çilekte henüz gelmedi, daha önce sepet beşik kullanıyorduk, 7.5 aylıkken kalkmaya başladığı için onu bıraktık. Sepet beşikten alçak mı korumalıkları? 🙄
NaimeYilmaz Farahzeynep Çileğin cotton büyüyen beşiğini kullanıyorum. Artık uyanınca kendi kalksın biraz oyunla oyalansın istiyorum ☺️ Yoksa kademeli zaten en yükseğe getirince düşme riski olmuyor.
[silindi] NaimeYilmaz Pek sanmıyorum bizimkide atlamaya zıplamaya meraklı 😊 Umarım keşfetmez şu sıralar yürüteçten atlayarak iniyor, yatağı farketmedi 40 cm falan yüksekliği bu arada. Tercih ederseniz özellikle alt montaj apartlarına dikkat edin bazı yataklara uymuyor.
Farahzeynep NaimeYilmaz anladım, biz de mocha serisinin büyüyen beşiğini aldık, extra bariyer diyince o da yetmez sandım 😂 gerçi benim ki 9 aylık sizinki 17 aylıkmış
NaimeYilmaz Farahzeynep :)) Yeter umarım size de. Ama ben sonradan alacak olsam montessori tercih ederdim sanırım. Doğduğundan beri beşiği kullandığımız için böyle tercih etmiştim.
NaimeYilmaz [silindi] Allah korusun diyelim bi kere uçtu beşikten oğlum insan çok kötü oluyor. Baktım ona ama 150cm sanırım? Ben 1 metre genişliğinde arıyorum. Buldum bitane onlarda monte ediliyor mu edilmiyor mu bilgi bulamadım 😓
NaimeYilmaz Setenayali Aslında direk onu alacaktım ama gittiğim ebebek mağazasından bu ürünlerde seri üretim sorunu olduğu için mağazalardan toplatıldığı bilgisini verdiler. Gerçekten hiç bi yerden bulamadım.
[silindi] NaimeYilmaz bizimki 120cm iki kol var yatağın altına giriyor onunda iki tane yanlara açılan küçük parmakları var oraları yatak zeminine vidalıyorsunuz yani tam anlamıyla sabitleniyor. 100cm olan markalarda sanırım sadece yatağın altına gelen bi demir kısım var yani yatağın ağırlığıyla sabit kalıyor. Ben onlara pek güvenememiştim bariyere ağırlık binince alttan yatakla kalkar mı diye. Agubugu baby ve lilabebe markanın sanırım 90-100cmlikleri var
NaimeYilmaz [silindi] Merhaba, Ben bi marka aldım ama dediğiniz gibi. Katlama kısmı aşağıda kalıyor yani katlanmıyor bu şekilde. Sonra civilden bahsettiğiniz modelden aldım ama sallanıyor. Vida takma yeri var. Ama yatağa sabitlemek için olanı demiyorum ordan oynama yapıyor. İade ettim ama kafama takıldı sizinde sallanıyor mu? Yatağa sabitlenince acaba bu sallanma sorun olmuyor mu? 🤯
[silindi] NaimeYilmaz Merhaba, Montajını yaparken ilk yaptığımda sallandı bizimde dirsek kısımlarında da ayrıca vidası varmış onuda takınca sallanma olmadı sağlam duruyor ama ben her ihtimale karşı en üst iki köşesinden iğneyle kumaşından ip geçirerek yatağın yanlarına bağladım.