2 yaşındaki oğlum kendi kendine hiç oyun oynamıyor. Sürekli ben ya da babası ile oynamak istiyor. 5 dk oynasın istiyorum artık bunaldım. Terapiste götürmeyi düşünüyorum acaba biz mi yanlış yapıyoruz diye. Belki bize şöyle yapın böyle yapın der. Aranızda hiç götüren oldu mu acaba. Memnun kaldınız mı. Her hangi bir gelişme oldu mu çocuğunuzda