Birkaç gündür çarpıntı ağrısı ile acile gittim bişey çıkmadı. Sonra eve geldim bir tansiyonumu ölçeyim dedim 100-66 filan çıkıyo hep yada en fazla 110. En düşün 99 filan çıktı iki gündür. Bi korkuyorum şuan ya bişey olursa evde kimse yokken düşüp bayılırsam yada ölürsem diye kız aklımı kaçıracağım. Ne oluyo bu düşüklerde. Beni biraz aydınlatın. Randevuda bulamıyorum doktora