merve1107 Sezeryandan sonra ilk 15 gün normal kanama gördüm sonra 10 gün leke görmeye başladım şimdi 2 gündür aşırı yoğun kıpkırmızı kanama görüyorum bunu yaşayan var mı normal bir durum mu acaba
Deletedmom_98 merve1107 Normalde doktor 1 hafta sonra kontrole çağırıyor çağırmadı mı? Benim 3. Gün kesildi kanama.
gmz1991 merve1107 aynı durumu yaşadım bitti gibi olup tekrar oluyodu hemde dediğin gibi kırmızı yoğun. Doktora gittim kırkın çıkana kadar bunlar olabilir dedi normal olduğunu söyledi. Içiniz rahat etmezse gidin yine de