nuda 9 ay 5 günlük bebeğim dün kan tahlili ve aşısı vardı yaptık , bu sabah hemşiresi aradan kam değeri biraz düşük ama korkma dedi getır baksın doktora bey diye siz ne diyorsunuz ne yapılmalı ne tavsiye edersiniz Sevgili annler 🫶🏻