marsiyen bebeğim suan 4 aylık ekimde işe başlıcam o zaman 8 aylık falan olcak bizim evde bakarsa evden 7 de çıkıyoruz biz asksam 6 da dönüyoruz cumartesi pazar tatil, kayınvalidemde bakmayı kabul ederse saatleri esnetirim 9-19 gibi gelir 4-5 gibi çıkar vs, ücret konusunda fa asgarinin altında olur anca çünkü ben kendim o kadar alıyorum bu sefer de aldığımı verirsem anlamı kalmaz