Merhaba arkadaslar bebegim 4aylik oldu ama gaz sancilarimiz hala devam ediyor özellikle geceleri
Yedigim ictigim herseye dikkat etmeme ragmen gecmiyor bircok gaz damlasi da denedim bebegimi öyle görünce dayanamiyorum önerileriniz varsa lütfen yardimci olun caresiz kaldim:(((((