SiprayiL kizim 6 yaşında oğlum 9 aylık. Kızımı düşünerek deneyimlerim ile konuşayım. Bence en zor dönem ilk 6 ay. Çünkü ufacık etrafa ilgi yok denecek kadar. Oyun oynayamıyor falan ek gıda ile birlikte oyuncaklar ile birlikte az az da olsa Bi rahatlama başlıyor. Her dönemin zorlukları ayrı tabii ek gıda da zor Bi dönem eğer benim gibi her öğün özel hazirliyorsaniz.1 yaşından sonra yurumesi, emzirme bırakma tuvalet eğitimi derken adım adım uzaklaşıyor anneden kendi bağımsızlığına doğru.. sonra elini kendi yıkamaya basliyor .. dişlerini kendi fircaliyor.. üzerini değişebiliyor… sonra o bıdık hallerini düşünüp nasıl büyüdü diyoruz🥲🥲 her anları çok güzel çok özel… Sevgiyle Sağlıkla büyütelim yavrularimizi …