Doğum yapalı bugün 66 gün oldu bırakın regl olmayı hala ara ara lekelenmem kesilmedi. Ve dikişin olduğu yerin üstündeki karın bölgemin ağrısı kesilmedi evet bu ağrı gittikçe aşağı indi ama hala kesilmedi bir de o bölgede hissizlik var sanki. Tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi? Normal mi bunlar ?