theyikik Kızlar 2. Ay aşılarından kaç gün snra rota aşısı yaptırdınız , sağlık ocağındaki hemşire tam bir ay sonra gel dedi ama doktora sordum 3. Ay içinde yaptırın dedi siz nasıl yaptınız?
ezgi5 Kızım 2 ay 10 günlük hala 2. Ay aşısı için sağlık ocağından çağırmadılar. 3. Ay rotayı yaptırmak istiyorum bende. Bu durumda rota ve 2. Ay aşıları yakın yakına olsa sıkıntı olur mu sizce?
diapmelka ezgi5 benim doktorum 2. Ay aşılarını yaptırıp bana gel aynı gün ya da ertesi gibi dedi. Rota aşısını yapacak yani yakın olması sıkıntı değil. Bugün sağlıkocağında 3 aşıyı olduk yarın da rota virüs olcak. Zaten o ağızdan veriliyor iğne değil.