buzcu Gebelıgın son haftası yüksek tansıyonla cocugu aldılar .şuan 13. Günümüz çok sükür . Tansıyonum ara ara yükseliyor. Böyle olupta sonradan gecen varmı??
medinekaplan buzcu kalıcı oldu bende cnm günlük hastaneye gidip geliyorum hipertansiyon 18 oluyor dil altı hapı veriyorlar evde de emzirmeye uygun tansiyon ilacı kullanıyorum alfamet günde 4 defa kullanıyorum