Kızlar 16 aylık oğlum var daha önce uyku eğitimi almıştım keşke almasaydım travma oldu çocukta çok ağladığı için beşiğini istemiyor yatmıyor şimdi ikinci uyku eğitimi alıyorum maşallah o kadar iyi gidiyor ki gerçekten işin ehli çok önemli 🥰 ama şimdide benimki yatmak istemiyor bizim yatakta uyumak istiyor sonra yatırıyorum beşiğine bunu aşabilirmiyiz ya