Eğitimin 2. Günündeyiz söylemiyor henüz geldiği gibi lazimliga oturtuyorum kaçırdığı çok oldu bu 2 günde gelince söyle diyorum tamam diyor ama söylemiyor ağlamaya bağırmaya başlıyor öyle anlayıp hemen götürüyorum lazimliga alaturka tuvalet yok bizim klozet ten korkuyor ve 2 gündür kabız da olmuş yapamıyor ne yedirmem lazım ne yapmam gerekiyor