İki gündür emme pozisyonuna gelir gelmez ağlama krizi geçiriyor o pozisyonda bile olmak istemiyor ama uyurken emzirdiğimde veya sağıp kaşıkla veriyorum içiyor korkuyorum tekrardan emmicek diye . Öneri ve tecrübelerinize ihtiyacım var 😥 2.5 aylık kızım 😥