Aslimeyra Kbrrrrr 30 tl ye aldim ben canim tekzenden nem alıcı diye geçiyor böyle kutulu bir aparat bir kaç gün içinde faydasını görürsünüz
Kbrrrrr Aslimeyra ben internetten aldım bi kutu içinde beyaz sabun gibi bişey o tarz birşey miydi.. ben faydasını göremedim de farklı bi ürünse denemek istiyorum
Aslimeyra Kbrrrrr evet onun aynısı belkide ben faydasını gerçekten gördüm bir kaç gün sonra 70 lere ulaşan nem artik 40 ve 55 arasi
Kbrrrrr Aslimeyra anladım canım senin adına sevindim işini görmüş :) benim nem seviyesi max 60 çıkıyor ama ona da çok diyorlar genelde 50-60 arası.