Kızlar hayırlı günler çam Sakura hastanesinde spiral taktıran var mı aranızda randevum var ayın 2’sinde ama Tedirginim erkek doktora aldım 3 aylık iğne düşünüyordum Vazgeçtim O yüzden erkek doktora aldım sprey ile karar verince stajyerler falan var ya Tedirginim taktırıp memnun kalan var mı orada kadın doğumda perdenin Arkasında mı takıyorlar acaba Yoksa başka bir bölümde mi yardımcı olursanız sevinirim randevumu iptal mi etsem acaba bayan Doktora mı alsam başka hastaneye mi alsam kararsız kaldım