seda_asan1 9 aylıkken grip olmuştu oğlum özelde bi doktor vermişti kendi doktorumuz asla önermedi hiç kullanma direk çöpe at dedi hatta baya kızmıştı ufacık bebeğe nasıl verebiliyor bu şurubu diye hiç kullanmadan attım oğlum da 3,4 güne iyileşmişti zaten 🫤