2 buçuk aylık ken yüzde egzema olmuştu alerji doktoruna gittik test yaptı fakat negatif çıktı aynı zamanda 4 aylık ken kanda da bakıldı negatif yine. Alerji doktoru diyet yap, boz bakalım dene geçiyor mu dedi. Diyeyle hemn geçti egzema ozamnlarda ama bozunca ki ben yanlış açmışım diyeti yoğurtla açtım hemn kabardı aynı yer ( sadece yanak ta oluyo) bi kere kakada kan oldu daha hiç olmadı ama mukus oluyo. Neyse biz 4 ayda felan mama başladık aslında kilosu yerindeydi ama b12 çok eksik çikti malum diyette yapıyoruz süt yumurta yok bnden gçmemiş b12. Doktor da alerji maması yazdı. Zaten sütüm de azalmıştı bn yazmadan önce kndim alıp biraz başlamıştım. Günde en fazla 2 kere içti oda 60 ml ancaydı 7 aylık şuan daha yeni yeni 100 ml içiyor. Doymadığını düşündüğüm zamn veriyorum. Neyse yumurtayı ek gıd itibariyle başladım ssadece ilk zamnlar çok kustrdu aöa egzama yapmadı bu arada zatn reflü olan bi bebek hala kusuyor. Bu süreç te egzema hiç geçmedi arada kanama derecesine geldi kortizon la yatıştı. Hep nemldnrici kullanıyorum yoksa kuruyo hemn. Bn diyeti bozdum paket li gıdalarda hiç bir şey olmuyor du direk yoğurt peynir yiyince kabarıyor du zaten. Bikç haftdr bn kaşar peyniri yemeye başladim egzema artmadı sonra iki lokma bebeğe de erimiş kaşar peyniri verdim birinci gün hiç birşey olmadı ikinci gün vermediğim hâlde biraz kızardı ama alevlenmedi nemlendirici ile söndü sadece mukus oldu kakada. Bn şuan yemeye devam ediyorum hiç artma yok hatta bi iki kaşık yoğurt yedim yine alevlenme yok egzema hatta iyi durum da bi iki sivilce gibi var ama nemli cildi. Sadece atopisi hep var yeri belli. Yoğurttan bi gün sonra bitık fazla kustu. Şimdi bnm bebeğin alerjisi var mı yok mu belli değil. Blklde sadece hassasiyeti vardı geçti yada azaldı bilemiyorum bu durumda alerji maması kullanmak zarar verir mi?