yirmiikikasim23 aslında 6ayı biraz gecmesi gerekir derler 6 ay 10 günlük falan ama ben sma kullanıyodum ve elimde 1 numara kalmamıştı bulunduğum yerde 2 numara vardı sadece doktora sorduğumda kullanmanda bir sakınca yok sadece vitamin ve besin değeri değişiyor demişti. Biz 2 numara geçtiğimizde 5 buçuk aylıktık. Eğer doktorunuz önerirse sizde daha erken başlayabilirsiniz.