Bebeğim 3 aylık 2.ayından beri bununla cebelleşiyorum resmen. Gecti diyorum bi bakıyorum tekrar başlamış yanağında ve boynunda var. Mustela kullanıyoruz bir donem cok guzel geliyor yatistiriyir bir dönem ise bi bakıyorum yine başa sarıyoruz. Emmiyor mama kullanıyorum. Ayrıca doktorumuz kakasında kan mukus gormedigimiz kilo kaybinin olmadigi surece alerji için çok erken dönem test yanıltabilir dedi. Ve o zamandan beri kakada kan mukus ve gormedim hic.kilo kaybimizda olmadi gayet guzel kilosu. Artık insanların bilmeden yuzunu opmeyin boynu pişik olmuş bakmiyon mu demelerinden bıktım kimse neyin neyden oldugunu bilmeden konusuyor. Ne zamana gecicek bu durum acaba sizler ne kullandıniz ?