sek_kahve uykusuzanne__ ikizler, yoğun geçiyor. Sabah 8 gibi kalkıp akşam 9′da yatıyorlar. Planlarımız onların çevresinde gelişiyor genelde. Günde 3-4 saat park ya da gezinti yaptırıyorum. Bazen avmye falan gidip kahve içiyoruz dönüyoruz.
Feyzosunannesi uykusuzanne__ biri 3 buçuk yaşında digeride 3 buçuk aylık, büyük kızım kreşe gidiyor bu hafta hasta bir hafta okula göndermeyeceğim. Şimdilik iyi anlaşıyorlar kardeşini çok seviyor bir an önce büyüsün oynayalım diyor 🌸😊
Eailesi4 uykusuzanne__ sürekli oyun isteyen tırmanan heryeri karıştıran hiç durmayan 2 ogluşum var artı biri sürekli dövüyor diğerini ısırıyor elindeki herşeyi alıyor hiç yanlız bırakamıyorum eşim olmadan dışarı da çıkaramıyorum çok sıkılıyorlar ne zaman birlikte oynamaya başlayacaklar diye bekliyorum 🥰 Onun haricinde iyiki varlar iyiki olmuşlar 🤲🏻👨❤️👨
uykusuzanne__ Eailesi4 aynı benim oğlum gibi kızımı çok kıskanıyor vuruyor dövüyor fallan hiç ikisini ayıramıyorum gözümden
3kedili2bebekli uykusuzanne__ ikizler 5.5 aylık günlerim tamamen oyunla geçiyor şarkılar oyunlar bazen kendi hallerinde takılıyorlar işlerimi hallediyorum dışarı çıkıyoruz hava alıyoruz tabi asla bebek arabasında durmuyorlar ama gün ışığı alsınlar diye cikariyorum öylece bir kosturmaca hali işte 😂
hallooo uykusuzanne__ kosturma geciyor isleri yetismiyor bazen sakin geciyor bazen hareketki arasinda 7 yas var
ikizler_mom uykusuzanne__ ikizler 2,5 yaş sendromlar kavgalar anaşmazlıklar sürekli aglma krizleri 😫 sizde durumlar nasıl 🤣🤣
uykusuzanne__ ikizler_mom ay hiç sorma benimkiler ikiz değil ama çok kıskanıyorlar birbirini sürekli kavga dövüş
zeynptgb uykusuzanne__ 25ay var aralarında 9qylik kız 34, aylık erkek bebek.anlqtilmaz yaşanır cinsten duygularım var
Busraata33 uykusuzanne__ Biri 3,5yaş diğeri 7aylık kreşe gidiyor büyük olan sonrası yoğunluk kat kat artıyor o gelene kadar hiç iş bırakmamaya çalışıyorum çünküğğğ beni benden alıyor😀Evde olduğu zaman da hani takıp geziyorum ne büyük duruyor ne küçük o var diye uyuyor 🥹Ağlamalı zırlamalı gün geçiyo
seizetheday uykusuzanne__ oğlun 21 aylık kızım 3 aylık tam 18 ay var aralarında hastalık olmadığı sürece iyi şükür gündüz yuvarlanıp gidiyoruz gece de çok şükür nazar değmesin ikisi de uyuyorlar sabaha kadar 🧿💕
uykusuzanne__ seizetheday ne güzel maşallah ne oğlum doğru düzgün uyor nede kızım uyor gece gündüzde hiç uyku yok doğru düzgün
defnemomm_ Kızım 5 buçuk yaşında, bide 2 aylık olmasına iki gün kala bir kızım daha 😬 büyüğü şükür hiçbir zorluğu yok tam tersine oda benle beraber üzülüyor kardeşim niye uyumuyo diye.. bebe kök sokturuyor bize yeminle… İnsan olduğumu unutuyorum.