secilpoyraz emecek bebek her türlü emiyor. İlk günler ben de mama verdim biberon verdim, meme uçlarım acıdı silikon uçla emzirdim. O hurafeler yüzünden korkup bebeğimi biberona alıştırmadım. 7 aylık şu an hala 2 saatte bir kalkıp emiyor sürekli memede arada biberon verelim diyoruz almıyor sağılmış sütü asla içmiyor yeni bile sağıp versem istemiyor. Mama hiç söylemiyorum bile. İşimiz çıksa kimseye bırakamıyoruz bu yüzden. O yüzden doktorunuz diyorsa vardır bir bildiği verin sırf emzireceğim diye inat eden bir ailenin bebeğini kilo kaybından yoğun bakıma aldığını söylemişti doktorumuz. Zaten doktorlar emzirmeye yönlendiriyor sürekli sorun olmasa kolay kolay mama verin demez emin olabilirsiniz.