seevg Tabi ki göm. Sonuçta yavrunun bir psrcasi yani çöpe atmaya elim gitmedi hiç düşünmedim bile o şekilde atmayı. Tırnaklarımiz kesilen sacalrimiz bile gömülmesi gerekir insan bedeninden çünkü.
Ogretmenannex aynurvvv biz özellikle istedik alıp toprağa gömdük . Çocuğum şeyini kozmetikte kullansınlar istemedim doktor da saygı gösterip verdi hatta onlar teklif etti verecek misiniz kalsın mı diye .
Ogretmenannex [silindi] malesef o çöp dediniz şey sonra anlaşmalı yerlere gidiyor kozmetikte kullanılıyor 😔
kbra31 aynurvvv valla evde duruyor minnacık bişey zaten. Ne yapılır bende bilmiyorum. Çekmecede duruyor öyle😂