Kızlar merhaba.
kilo konusu çok açılmıştır mutlaka forumda ama tekradan açmak istedim çünkü durumum gerçekten çok vahim.
boyum 1.76. 64 ile hamile kaldım 91 ile doğuma giridim. Oğlum 3.5 kg doğdu ve bugün tam iki ay sonra ben sadece 7 kilo verebilmiş oldum.
İnanılmaz derecede su içiyorum. Günde belki 5 litre. Öyle aman aman aşırı da yemiyorum ama tatlıya fayanamıyorum. Düzgün beslenme saatlerim de yok, çocuk ne zaman uyuyorsa yiyorum bişeyler. Sütün çok şükür hem çok var hem yağlı.
size sormak istediklerim akapunktur yaptıran var mı? Hızlı kilo için aklıma gelen tek bu. Başka Önerilerniz nedir?
iki ay sonra işe dönücem ve giyecek hüçbirşeyim yok. Kilo vermeden de alışveri yapmak istemiyorum.
şuan dışarıya çıktığım zaman hamilelikte kaşan kotum ve eşimin gömlekleri var sadece...
var mı benim gibi böyle olan?
Destek için herkese teşekkürler.