humaasli Hanımlar merhaba 2 ay önce sezeryan oldum. Bugün reglim başlamış, siz ne zaman regl oldunuz?
KuzeyinAnnesi03 humaasli olmamak daha kötü surkeli sancı var ha oldum ha olacak diye bekliyrisunuz bide ya hamile kaldiysam korkusu oluyro çok var hiç regli olmadan yeninden hamile kalan 😅😅😅 şişkinlik de cabası tâbi canım
humaasli KuzeyinAnnesi03 😅 ya doktor bana dediki yeterli emzirme varsa 1 sene kadar adet olunmazmış yetersiz emzirmede hemen adet olunurmuş baya da emziriyorum kilo alımı falan da iyi bebeğimin
lAmMelodi humaasli 2 ay emzirdim kızımda meme reddi var bu yüzden artık süt içmiyor🥺Şuan 4 aylık bende mecbur mama veriyorum.Kilosu iyi şükür.
kaderbilge humaasli 3 ay olucak sezeryan olalı hala olmadım sadece 1 2 kere kahverengi biraz kanamam geldi sahada olmadi