Merhabalar 2 buçuk yaş kızım alerjik astımı için günde 2 doz inhaler ilaç kullanıyoruz floxidite ilaç ismi. Yazın kullanmıyoruz hazirandan eylüle kadar kullanan annelere sormak istedim bırakırken tek doza düşürüp sonra tek dozudamı kesiyoruz yoksa yaz aylarında direkt kesiyormuyuz ilacı randevum ileri tarihte geç kalmayayım tek doza düşürülüyorsa