Alparslan98 ya işte bu bebekten bebeğe değişiyor maalesef. Ben de yenidoğanken sleepy denedim, taştı, molfix denedim taştı, sonra prima denedik, başta iyiydi sonra yine taştı. Tekrar molfix e döndük ve 6 aylık olduk hala molfix kullanıyoruz. Bir beden büyük deneyin, ben öyle taşma belasından kurtuldum