3 aylık bebeğim var emziriyorum doktor zlynda doğum kontrol hapını kullanmamı önerdi ama ben daha hiç adet olmadim normalde adetin ikinci günü başlanması lazımmış ecnazedeki personel bir kutu bitir ikinci kutuda koruma sağlar dedi bu konu hakkında bilgisi olan var mı