happymomk https://mutluresim.com/image/zriAx2 https://mutluresim.com/image/zriQN9 6-18 ay hiç kullanılmadı. 160 tl
biimiyomyardimet happymomk normalde ikili satılan emziği kimse tek 160 liraya almaz Hepsiburada da çok çok ucuza fiyatlar var, satılsın istiyorsanız güncelleyin derim.
happymomk biimiyomyardimet ne kadar olabilir mesela ? Gecen sene almıstım bi mağazadan ama fiyat hatırlamıyorum. Trendyolda fiyat böyle diye yarı fiyatından daha düsüge koydum
biimiyomyardimet happymomk biraz önce kızıma 18+ olanı 215e aldım. 6-18ler 220-350 bandında Çok yüksek satan satıcılar da var 600-700 ama onlar fahiş fiyat tabii ki 🥰
happymomk biimiyomyardimet ya evet bazı ayların fiyatları daha düşük oluyor. Mesela bu sattığım emziğin pembesi 335 TL falan. Ne kadara aldığımı hatırlasam iyi olucak da normalde aldığım her şeyi yarı fiyatına satıyorum 🥰
mervee345 happymomk en düşüğü 205 den başlıyor canım trendyolda bence güncelleme yap satamazsın yoksa
happymomk mervee345 ama iste neye göre fiyatlandırma yapacağımı bilemedim. Bu emzik Trendyolda 450 TL. Ay ay renge göre de değişiyor