Prensimm Storymoon belli sen çok dolu konuşuyorsun kafan şeytanlık fitneye çalışıyor onu yaziyorsun sonra tepki yiyince çevir gazı yanmazın
Storymoon Prensimm insanların günahını alma bilmeden bence beni tanımıyorsun hakkımda bişey bilmiyorsun sana laf düşmez ayrıca gercekten sakadan yazdım burdaki arkadaslar gorenler öyle yazmıslardı diger postlarda bende yazayım dedim sonra silemedim kaldı
annekuzusu__ helloobitchs eskiden böyle yaparlardı iplik yorganın içine kaçmasın diye bence korkulacak bisey yok.
nehirsude0 helloobitchs kiz bu normal eskiler hep böyle yaparmış bilmiyorum nedenini ama bizim eşimin babaannesinin verdiği yorganlarda her kupte aynı renklerle var
Benbiranneyim helloobitchs benim babaannem de dikerken böyle şeyler yapıyor. Bence dikimle alakası olan bişey. Ne ile yarıyor bilmiyorum ama tahminen yön dikiş bitimi vs. Olabilir. Genelde tam ortada olurdu