haticee33 kızlar bebeğim 11 günlük ilk doğduğunda küvezde yattı bir gün sonra çıktı 3 gün sonra tekrar sarılık için yattı cumartesi günü çıktık hastaneden tedirgin oluyorum doyuyor mu aç mı tam doymadı mı güzel emiyor bence 15 dakikadan fazla da emdiği oluyor daha az da oluyor ama uyanınca gene aranmaya devam ediyor çok stres yapıyorum
kubraayyy Gayet yeterli, yenidoğan bebeklerde aranma olayı hep oluyor. Hepimiz o dönemlerden geçtik 🥹🌸♥️ İçin rahat olsun, eğer doymazsa aranmayı bırak ortalığı yıkar bebekler kendi kızımdan biliyorum 😂
sry03 3.ayını doldurana kadar yapışık gezdik sürekli memedeydi bebeğim. Sürekli doyup doymadığını düşüyordum. 3.aydan sonra emme arası süre uzadı eskisi kadar memeci değil. Kilo alımı iyiyse sıkıntı yoktur