Merhaba kızlar oğlumun gözünde kayma gördük doktoruna yazdık çocuk doktoruna kayma var dedi bugün de göz doktoruna götürdük muayene edilmiş her şey normal sıkıntı yok denilmiş bu göz numaraları farklı mesela sağ göz sol göz anlayanlar bakabilir mi aynı olması gerekiyor yoksa normal olan bu mu doktor zaten normal demiş ama bir size de sorayım dedim https://hizliresim.com/jjcw1fe