pekmezci 10 günlük bebeğime metabolizma doktoru bu b12 takviyesini verdi içerisindeki sadece kırmızı ampulleri kırıp yarısını sen yarısını bebek içecek dedi fakat prospektüsünde yenidoğan ve emzirmelerin kullanmaması gerektiği yazıyor bilgisi olan var mı ?