3ay 10günlük olduk sağlık ocağına gittik bugün 5700 olmuş bana az gibi geliyor ama doktor ve ebemiz normal diyor zaten küçük doğdu 3kilo 47cm doğdu ve kilo alımı yavaş oluyor malesef reflü sıkıntımız var çünkü kusmaları daha devam ediyor artık sütümde bitti zaten emmiyordu sağıyordum şimdi tamamen mamaya geçtik inşallah kilo alımı biraz artar sizce azmı kilosu oğlumda kilo konusundan çok çektim hala çekiyorum malesef 6 yaşında 16 kilo bari kızımda kilo konusunda çekmeyim istiyorum birde bana kilosunu toparlayacak mama önerisi yaparmısınız güzel kilo aldıran