Kızlar doğum yapalı 6.5 ay oldu geçen ay regl oldum afedersiniz kahverengi kan geldi hep ve her gün ceviz büyüklüğündeydi normal adet olur gibi olmadım 3 gündür yine oldum yine aynı siyah kahverengi şeklinde ve ceviz büyüklüğünde geliyor sizce sıkıntılı bı durum mu kadın doğuma gitmeli miyim