aelif valla bence tek uykuda daha çok düzeliyor beslenme düzeni ya . Biz memeyi de bıraktık beni emzik olarak kullanıyordu hersey daha güzel oldu . Sabah 6 buçuk 7 arası kalkıyor. 8-8 bucukta hemen bir kahvaltı. 11-11:30 ara öğün. 1 de öğle uykusu . 3 te öğle yemeği. 5 buçuğa kadar ağzı boş durmasın diye çerez meyve hurma vs veriyorum. 5 buçuk 6 arası akşam yemeği.
7 buçuk 8 de mama içiyor. 8 -8 buçukta uyuyor . Ama ben de 2. Ara öğünü ayarlayamiyorum tam . Bizim düzeni mama sanatı bozuyor. Bi mamayi biraktiramadim . Mama olmasa 5 5 buçukta ara öğün yapardim