Merhaba hanımlar 3 yaşında bir kızım var . 2-3 yaş sendromu çok zor ve ağlamali geçti . Çok ağladı gerçekten çok ağladı . Son bir kaç aydır duzelmisti ama son günlerde yine arttı ağlamaları . Sorun surda ki ben aglamalrina ve öfke krizlerine tahammül edemiyorum.Duygularini bu şekilde ifade ettiğini ve aktardığını biliyorum ama yok tahammül etmekte zorlanıyorum . Ağladığı zaman sakın kalıp susmasıni bekliyorum ama uzatıyor da uzatıyor . Biraz daha sabredip dişimi sikmaya çalışıyorum ama yine yok susmuyor . Niye bu kadar seviyorsun ağlamayı neden diyorum . Yok mu bunun bir cözümü yahu ?