Kizlar adeti bu aralar o kadar düzensizlesti ki önceki ay 10 gun geç oldum. Sonraki ay aynı ay içinde iki kez oldum. Simdi de 4. Gun hala olmadım. Daha önceki posta bahsetmistim. Annemle esimin tartışmasından mi kaynaklandı bilmiyorum. Nasil etki eder veya etkiler mi bilmiyorum. Ama olacak gbiyim olmadim. Yada mevsimsel mi herkeste oluyor mu?