egekulk Cileklipastam ben trendypldan almıştım ne çok kalık ne çok ince boyutları epey büyük tek sıkıntısı makineye atınca tüylenme yaptı
egekulk Cileklipastam rica ederim makinede yollayacaksanız yüksek ayarda yıkamayın derim ben birini tüylendirdim diğerini elde yıkıyorum bir sorun olmadı