Kızlar bebeğim kaşınıyordu neye alerjisi var bulamadım bez islak mendil, şampuan, deterjan, krem herseyi değiştirdim hep içeriği temiz ürünler aldım. Kan -idrar tahlilleri temiz çıkıyor, karaciğerlerine bakıldı temiz ama kaşınıyor jilet kesiği gibi oluyordu. Gece birden bire döküntü oldu ağlayarak kaşınarak uyandı hastaneye gittiğimizde ürtiker olduğunu söylediler. Hersey ürtiker yapabilir sende bende bunu bulamayız dedi doktor. Alerji testi yaptırsam çıkar mı ? Doktor yaptırın demedi çıksa söylerdi dimi🫤 başına gelen var mı ne yapmalıyım🤷♀️