4-5 ay önce ilk ameliyatımızı olmuştuk kontrole gittiğimizde geri kaçabileceğini söylemişti doktor ne olur ne olmaz diye bugün başka bir doktora kontrole götürdük tekrar ameliyat olması gerekiyor diyor , çok gerginim 18 aylık bebeğim travma kaldı resmen çok korkuyor hastane kapısında başlıyor ağlamaya , ilki o kadar zorlamadı ama bu sefer çok zorlayacak gibi