Merhabalar bebeğim 6 haftalık. Son 2 haftadır sağ göğsümü emmek istemiyor ağzına yaklaştırınca aşırı ağlıyor sadece geceleri uyku sersemi biraz emiyor ya da yatağa yatırıp elimle destek verirsem birazcık o da. Sorun ne anlamıyorum sütüm var ucu da var. Ben solağım sağı tutamıyormuyum acaba anlamadım. bunu yaşayıp çözen var mı pls help :(