mikiail ben de oğlum yaklaşık 26 aylık olduğunda işe döndüm. 5 yıl hakkım olsa hepsini kullanırdım sanırım. Onun yanında geçirdiğim zaman benim için ve onun için çok değerli ve keyifliydi bana göre. Tabi ki çok bunalmışım sıkıldığım zamanlar oldu ama işe dönmek hiç seçenek olmadı benim için. Maddi açıdan tek maaşa düşünce biraz zorlandık tabi , ev kredimiz vardı annemler destek oldu tabi zorlandığımızda. 2 sene kendime hiç bir şey almadım desem yeridir. Ama şuan işteyken hergün diyorum keşke şuan evde yanında olsam. Başlamak tabi ki zor oldu ama ne zaman olsa zor olacaktı zaten. Bazen anlamadığı zamanda başlasam daha mı kolay olurdu acaba diyorum ama zaten çok zor olmadı Allah’a şükür.