deryaboz 9,5 aylık kızımla grip olduk burnu sümük dolu ememıyor uyuyamıyor zar zor damla damlatıyorum ama asla burnunu açtırmıyor aspiratör vs. İle . var mı öneriniz
KuzeyinAnnesi03 deryaboz geçmiş olsun eşinizle sıkıca tutup yapın malesef hareketlendikten sonra çok zor oluyir 4 aylık oğlum bile izin vermiyor